Iva 8. 11. 2008 22:55
Dobrý den pane Kučero,skautskou klubovnu znám,chodila jsem tam,byla u Dělnických domků/které mimochodem narhoval architekt Blažek,který dělal i galerii výtvarného umění/Ani nevím jak se ta ulice jmenovala,pro nás to byly Dělnické domky,šlo se tam z ulice Očovské vlevo,vpravo bylo zahradnictví,kolem domu Novákových,Osičkových a Herkových ti byli roh a za ním doprava a došlo se ke klubovně,kousek dál za rohem bydlel pan Koutný Tomáš.Hezká vzpomínka,děkuji.
Jana Slováková 4. 11. 2008 13:14
Jo a abych nezapomněla : vzkaz pro pana Hájka :    v jeho rodném jazyce, aby tomu rozuměl.
Jana Slováková 4. 11. 2008 13:12
Moc pěkná myšlenka, bezvadný nápad a chytré provedení.......hodně dalších fotek a milých lidiček na cestě přeji.
irena 3. 11. 2008 13:22
Velmi pěkná vzpomínka,moc vám fandím.
Karel Strejc 9. 10. 2008 10:24
Dobrý den všem příznivcům města Hodonín !!! Moc děkuji za perfektně připravené stránky. Ve vzpomínkách jsem se vrátil o padesát let zpět. Vyrůstal jsem v Bratislavské ulici, v domě mých prarodičů - v restauraci U Horčiců. Přeji všem pevné zdraví. K.S.
P.K. 6. 10. 2008 20:38
Ta fotografie Nádražního řádku je mnohem mladší .Nejsou to 60 léta ,ale začátek 80 let,tenkrát tam dávali novou střechu proto ta hromada trámů před domem.S pozdravem P.K.
MIROSLAVA VALIGOVÁ ROZENÁ BREN 25. 9. 2008 00:34
JELIKOŽ JSEM SE ODSTĚHOVALA JAKO MALÉ DĚVČE Z HODONÍNA I KDYŽ MĚ JEŠTĚ NENÍ TOLIK,ALE JSEM STRAŠNĚ RÁDA ŽE MĚ MOJE KAMARÁDKA LENIČKA POSLALA MAILEM TENTO KRASNÝ NOSTALGICKÝ HODONÍN. ZASE JSEM SE DOSTALA DO VZPOMÍNEK A HLAVNĚ JSEM UVIDĚLA BUDOVI KTERÉ SI PAMATUJI I JÁ MOC DĚKUJI A POKRAČUJTE,DRŽÍM PALCE! S POZDRAVEM VALIGOVÁ
pelin 19. 9. 2008 12:39
Na te fotce 4. z prava je Ota Fucek.Zkusim se s nim spojit koho si pamatuje
Radek 19. 9. 2008 11:53
Koukám na tuto stránku (lépe řečeno do této návštěvní knihy poprvé) a nevěřím svým očím. Myslel jsem, že je to stránka o fotografiích a zaniklých zákoutích Hodonína, ale ona je to tribuna osobních útoků. Když se mi něco nelíbí tak to přejdu a věnuji se této stránce. Mám takový návrh, pokud u fotografií není 100 jistota kde a co to je mohlo by být toto pojmenování podbarveno např. světležlutou aby bylo jasně poznat, že to není zcela jisté. Pokud by nebyly všechny všechny informace v pořádku ztrácelo by to svou vypovídající schopnost a to by bylo špatně. U některých fotografií a jejich současných protějšků si myslím, že to občas nesedí. Neříkám to proto abych tuto záslužnou práci kritizoval, ale abych pomohl zvěrohodnit tyto informace. Možná se také stanu tím, koho budete odsuzovat za jeho názor, ale takový jsou již lidé, s tím nic nenaděláme.
Odpověď- Antonín Kučera (19. 9. 2008 12:43)
Co se týká osobních a podobných útoků, plně s Vámi souhlasím, ale s přesností fotografií jsi nejsem tak jistý.
Díky zástavbě jsou některá místa, kde byly dříve pořízeny fotografie, často jinak přístupná a podle Vašeho návrhu by asi mohla být podbarvena většina snímků. Na titulní straně je uvedeno, cituji:"Budu velmi vděčný za připomínky, náměty a opravy případných chyb." Zatím bylo připomínek ke špatnému místu pořízení fotografie velmi málo, ale budou-li další, rád vše napravím.
Chtěl bych upozornit na jednu věc: nestavím se přesně do pozice fotografa, který pořídil první snímek, chci pouze přiblížit místo, kde to bylo, někdy úmyslně udělám záběr třeba širší, aby bylo více zřejmé okolí, kde byla fotografie pořízena, pro lepší orientaci v místě.
Pokud máte více poznatků o chybném přiřazení fotografií, budu velmi rád, využijete-li níže uvedené emailové adresy, případně i této knihy, na chyby mně upozorníte a já se pokusím vše napravit.
Veškeré přiřazení fotografií bylo provdeno v dobré víře, že je to správně, ale bohužel, nikdo nejsme neomylný a při tak velkém počtu fotografií, který tady je, jistě mohlo dojít, a asi i došlo, k pochybení.
Ozvěte se prosím emailem, mohli bychom si tak věci upřesnit lépe, než v této těžkopádné knize.
Děkuji za Váš zájem o zpřesnění webu Hodonín nostalgický. 
Hana 15. 9. 2008 14:44
Moc pěkné....
Peřinová Hana 12. 9. 2008 17:08
Velmi krásné stránky a milá vzpomínka,,,,,,,,
Jarka 7. 9. 2008 22:50
Proboha, co je to za člověka ten pan Hájek ? Doufam že ostatní zastupitelé města s jeho názory nesouhlasí. NĚKDO BY HO UŽ MĚL ZASTAVIT.PANE KUČERA DÍKY RÁDA NAVŠTĚVUJI VAŠE STRANKY.DÍKY JEN TAK DÁLE.
jiřina 1. 9. 2008 21:49
dobrý večer pane Kučera, jsem moc ráda že máte zájem opravdu moc, dám to dohromady a do týdne se ozvu jestli je to tak možné. jsou to fotografie s pozustalosti. děkuji
Jiřina 1. 9. 2008 15:29
I já se připojuji s poděkováním, jsem rodilá hodoňačka a je to pro mne pohlazení na duši si zavzpomínat.Děkuji. Měla bych také nějaké staré fotografie. Odpověď- Antonín Kučera (1. 9. 2008 17:28)
Dobrý den, rozumím-li tomu správně, máte k dispozici nějaké fotografie, které by mohly být zveřejněny na tomto webu, ale nevíte, jak to provést?
Ideální by bylo poslat fotografie v elektronickém formátu a ostatní už je záležitost rutinního zpracování. Jiná možnost je ofocení fotografií kdekoliv, kde se po domluvě sejdeme, například v parku, v restauraci a podobně. Samozřejmě je spousta dalších možností, snažím se však co nejméně někoho obtěžovat například u něho v bytě. Každopádně navrhněte způsob, já se přizpůsobím.
pomněnka 29. 8. 2008 11:26
jsem ráda, že zase pokračujeme, autor v rozšiřování galerie a my, vděční návštěvníci, v prohlížení. Díky.
Bobeš 28. 8. 2008 21:21
Pročítám si tady knihu návštěv a nevěřím svým očím.
Ježíš proč ten pan M.Hájek pořád rejpe. Taky bych rád měl jeho práci sedět a nic nedělat. Ať si uvědomí s čích peněz bere výplatu. V jednom příspěvku zmiňoval co mají všechno na starosti-že si všímám jak se tu rozvijí třeba sportoviště zajímalo by mě které hokej na to nemáme sme dělníci i s manželkou.Pane Kučero držím vám palce a stránky se líbí celé rodině jen tak dál.
Zdeněk 27. 8. 2008 18:36
Pane Kučera i nadále Vám držím palce a plně souhlasím s Vaším rozhodnutím v této iniciativně pokračovaT ! Pevně věřím , že doba soudruhů Hájků , Formanů a jim podobnýn je nenávratně pryč a doba soudružská je opravdu jednou provždy odložena na SMETIŠTĚ světových DĚJIN , jelikož si nic jiného nezaslouží !!!
MUDr Lubor Šimeček 25. 8. 2008 16:56
Fantastický nápad, dal jste hodoňákům nádherný dárek k 780letům udělení městských práv. Moc Vám děkuji. Stydím se, že jsem nezaregistroval Vaši nabídku o spolupráci. Rád bych se s Vámi, pokud o to ještě budete stát, potkal. L.Š
Odpověď- A. Kučera (25. 8. 2008 18:09)
Dobrý den, přiznám se, že jsem z Vašeho zápisu v knize návštěv dost překvapený. Samozřejmě, nabídku setkání velmi rád přijímám.
Diskuze prostřednictvím knihy návštěv mně připadá nevhodná, proto Vám posílám email, na základě kterého bychom se mohli dohodnout na podrobnostech setkání.
Miroslav 24. 8. 2008 15:48
Moc moc hezké vaše nostalgické stránky jsou super.Škoda že jich moje maminka uš neuvidí.Celích 72 let byla občankou,rodná Pančava se tak změnila.Já bydlel za Radnicí,nám.Osvobození 3.Dvacet lat dojíždím z Prušánek do Hodonína a pořád je co obdivovat.Mám nějaké fotky ze starých dobrých časů tak je vám pošlu.Ještě jednou dík za záslužnou práci pro nás nostalgické lidičky.Miroslav Šiffel 43let Prušánky
Roman 21. 8. 2008 13:03
Moc hezké,už jsem skoro zapomněl, jak Hodonín vypadal. Jenom poznámka Šašinkův dům nestojí na Vrchlického (ta je o ulici dál k Národní), ale buď na Dukelských hrdinů, nebo Svatopluka Čecha (jak se ten rožák bere). A Kuncův dům je na Vrchlického. Ale jinak super, mlékárna vedle Vrtičkového mě vrátila o 30 let zpátky, chodil jsem tam pro mléko, myslím, že k paní Graciasové . Díky. PS. Nejhorší srážka je s blbcem, co naděláte.
Odpověď- A. Kučera (21. 8. 2008 18:06)
Dobrý den, co se týká domu na Vrchlického, je to můj rodný dům, adresu jsme měli Vrchlického 19 a potom 21, je sice na rohu Svat. Čecha ale je to opravdu Vrchlického. Maminka tam bydlela do roku 2004. Do oné mlékárny jsem chodil pro mléko k paní Černé, potom k paní Hubíkové a potom tam opravdu byla paní Graciasová, takže jsme se možná někdy v těch místech potkávali... 
Zdenka 16. 8. 2008 13:05
Dobrý den, pane Kučero, nejsem Hodoňačka a nemám k městu takový vztah jako rodilí Hodoňáci. Přesto si vašich stránek považuji, obdivuji vás za mravenčí práci. Pokračujte a nenechte se otrávit "hájky". Pokud nemá někdo z radnice zájem, to nevadí, tam moc lidí není, vždyť vy to děláte pro obyčejné lidi a ti si práci ocení! Rádi se díváme na fotografie míst, která se změmila. Kdyby se mi podařilo najít starou fotku, ráda vám ji dám k dispozici. Tak ať žije nostalgický Hodonín.
Mamka L. s dcerou V. 13. 8. 2008 20:47
Milý pane Kučero,tak bezvadné pokoukání na Hodonín minulý a dnešní je úžasným zážitkem pro mě i mou dceru! Držíme Vám palce a těšíme se na další fotky z našeho rodného města!
M.V. 12. 8. 2008 13:11
Fotografie z minulých dob jsou vzácné,protože častozachycují věci i jevy,které se nedají vrátit nijak a ničím,a to samo o sobě je nostalgické.Stránky navštěvuji a tvůrci přeji vše dobré a vyslovuji velké uznání.
A. Kučera 11. 8. 2008 17:07
Vážení, přesto, že s panem Ivanem R. souhlasím, chci Vás požádat o jednu věc. Tyto stránky by měly mít poněkud jiné zaměření a neřešme na nich prosím spory takového typu, to bychom se místo stránek nostalgických mohli dostat ke stránkám demagogickým.
Budete-li chtít ve sporu pokračovat, velmi rád Vám udělám prostředníka, můžete k tomu použít moji emailovou adresu a já Vaše vzkazy vzájemně předám, i když v žádném případě po setkání s M. Hájkem netoužím. Že se M. Hájek moc netrefil do vkusu návštěvníků těchto stránek je více než jasné a proto bych jej chtěl požádat, aby si pro své další výlevy našel jinou, pro něj vhodnější parketu, pokud nějakou takovou někde najde, a nemusel tak svoje předcházející činy obhajovat zrovna tady.
Administrátora stránek si dělám sám, včetně programování, takže Vás upozorňuji, že budu propříště témata, která nesouvisí se stránkami Hodonín nostalgický nebo s děním okolo nich mazat a IP adresy odesilatelů budou zařazeny mezi spamový black list.
IvanR 11. 8. 2008 15:53
Pane Hájku nebudu s Váma diskutovat na těchto stránkách. Jednak proto, že k tomu nejsou určeny a za druhé proto, že s Váma se ani nikdy diskutovat nedalo a nedá určitě ani dnes, jak vyplývá z Vašich příspěvků na tyto stránky. Jen ještě takovou maličkost. Všechny plodiny ty následující roky tam byly pěstovány na zelené hnojení? Ty co jste pak zkrmovali jste pak dávali občanům v jiné formě. Tak se to v té době dělalo běžně. A doporučuji Vám vřele abyste se tam šel osobně podívat co se tam pěstuje dnes a jak to tam "pěkně" vypadá. Tím jakoukoliv diskuzi s Váma končím. A nelžete pořád, dnes již nemusíte.
Miloš Hájek 11. 8. 2008 15:03
Musím bohužel reagovat na některé příspěvky zde,dostaly se z polemiky o fotkách Hodonína do příliš osobní roviny.
Doufám tedy že administrátor stránek mou reakci nevymaže a nezcenzuruje.
1. Já jsem zareagoval čistě na úvodní stranu těchto stránek, kde je napadeno město, což mě mrzelo.
2. ve druhém příspěvku jsem vše vysvětlil a považoval i s reakcí p. Kučery za uzavřené,vyjasněné a s tím,že jdeme dále.
Ovšem, jestli že se tady dočítám příspěvek od nějakého anonyma ,který se příjmením nepodepíše a mluví něco o zahrádkářství, musím zareagovat.
Zahrádky na bývalém hliníku byla zaraženy pro zdraví obyvatel Hodonína.Občané neznající osevních postupů a zvyklostí zahrádkářů by si totiž zcela jistě vypěstovali na kontaminované půdě závadnou zeleninu a mohli by dojít k újmě na zdraví.
Vzhledem k tomu,že Hodonín je průmyslové město a jeho obyvatelstvo není znalé zemědělské činnost bylo budování zahrádkářskýcj kolonií zaraženo plošně .Určitě to bylo lepší ,než vydávat zákazy pěstování plodin,které koncentrují do sebe obrovské množství životu nebezpečných látek/kapusta,květák,brambor a desítky jiných/.
Navíc se v zahrádkaření občanů rozmohly : černé,nepovolené stavby,osévání cizích ploch,krádeže vody a v neposlední řadě nezřízené pití alkoholu.
A kukuřice,vážený pane R je jedna z rostlin využitých při rekultivacích nikoliv na zrno,ale na zelené hnojení.Takže jaká mě vyrostla je celkem nepodstatné,protože skončila celá v zemi.V zemi občanů Hodonína.A to si prosím uvědomte!!
A těm je to třeba, to je budoucnost města,ne zahrádkové kolonie plné nezdravých jevů.
Odpověď- Zdeněk D. (27. 8. 2008 19:47)
Soudruhu Hájku , jděte se svou polemikou slušně řečeno k šípku ! Vaše rodná strana včetně Vás kázala 42 let vodu a sama pila víno !!!! Stačí se podívat na foto z roku 1968 a 1989 - na stavbách na tzv. Stalingradské třídě není patrný žádný rozdíl / celá ulice vypadá spíše , jako asanační pásmo / a podívejte se kolem seba v dnešní době !!!! Takže "ČEST PRÁCI" to byl myslím pozdrav Vašich soukmenovců z rodné a všemohoucí strany !!!!!!!!!!!!!!!!
Borek Valla 9. 8. 2008 22:01
Vážený pane Hájku STYĎTE SE!!!
Anna-52 let 8. 8. 2008 23:42
Kde jinde bych mohla vidět historii + součastnost Hodonína , než na těchto úžasných stránkách a obnovit tímto vzpomínky. Tisíceré díky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IvanR 7. 8. 2008 22:59
Ne a ne si vzpomenout co kdy pan Hájek udělal pro město, potažmo jeho občany, dobrého. Když si někdo na něco vzpomene mohl by to dát na stránky. Já si však vzpomínám na to špatné například když z pozice své moci (KSČ) zrušil velmi dobře se vyvíjející zakládání zahrádek pro občany v bývalém hliníku cihelny na Brněnské ulici. To aby splnil procenta rekultivace a někteří si snad vzpomenou jaká mu tam narostla kukuřice. Lidi nezapomínají.
MarieN. 7. 8. 2008 21:26
Vaše stránky jsou opravdu 1.Navštěvuji je dosti často.Patří Vám uznání a dík.
palinoman 7. 8. 2008 15:19
doporucuji si dobre prohlednout fotografii duchodce-komunisty Hajka na strankach mesta http://www.hodonin.eu/vismo/o_osoba.asp?id_org=4041&id_o=36286&p1=37103 (ten tucny povisly krk a praseci pohled si nespletete) a pri osobnim setkani na ulici ci u hokynare mu za jeho pristup k nezistne propagaci mesta podekovat osobne.
LENKA 7. 8. 2008 14:57
Vážený pane Kučero, velmi si cením Vaší práce a doufám, že Vás neodradí názor pana Hájka. Je vidět jak nahlíží na občany - hlavně ať neotravují. Je mi líto, že i on se nemůže prezentovat něčím, co pro občany udělal. Třeba i tím málem, že by odkaz na tyhle stránky byl na stránkách města. Ale to je zřejmě těžké pochopit. Slyšela jsem o nich, ale na stránkách města ani zmínka. Ještě, že existují přátelé a známí. Přeji hodně úspěchů a pěkný zbytek léta.
KAREL z nádraží 6. 8. 2008 21:50
stránky vyhledávám pravidelně..NAHLÍŽÍ DO NICH UŽ I MŮJ 16 letý syn.STRÁNKY SE MU TAKTÉŽ líbí.Posledně zíral na fotografii křižovatky,kde řídí dopravu strážník.Po nějakém autě ani památky.To byla idylka,asi jak pro koho.Hodně zdraví.
Jankie 6. 8. 2008 17:09
Soudruh Hájek na radnici - absolutní selhání politického a volebního systému naší země. Novinky na stránkách kontroluji téměř denně... jen tak dále...
Odpověď- mamča (7. 8. 2008 16:44)
Kdyby ale občané Hodonína tyto lidi nevolili, tak by na radnici ( na zadnici) neseděli.
Jája 6. 8. 2008 16:12
tak to jsem teda pořádně otrávena...Právě se chystám vyjádřit svuj obdiv tvúrci techto stránek a při čtení názoru p.Hájka se mi dělá mdlo...Takový názor zastupitele občanú je fakt ukázkový!Dúležité je,aby občan při volbách nezapoměl,že koho si na radnici zvolí,toho tam bude mít,a toho moudrost(nebo hloupost) bude muset sdílet...a nekdy,jak je videt,to je opravdu těžké...Pane Kučero,nedejte se vtáhnout do nejakych politickych tahanic!Vaše stránky jsou skvělé,jen tak dál!Jako rodina genama spjata s Hodonínem je máme přímo prostudované,taky jsme tady našli spoustu pro nás staronových informaci o rodišti našich rodičú.Moooc děkujeme,přejeme hodně novych fotografii a pevné nervy...
|
|