jBorek Valla 3.2.2015
Dobrý den, dovolím si reagovat i když dotaz je určen p. Kučerovi. Do cihelen vedly troje koleje. První vedly k depu, kde parkovala parní lokomotiva. Hned vedle byly druhé koleje a třetí byly o několik metrů dál. Mezi nima byl kopeček řečený "Hrachovka ¨ kde jsme jako kluci pojídali hrách , který jsme strhávali z projíždějících traktorových vleček Statku
Jiří Adamec 3.2.2015
Dobrý den pane Kučero, chci se Vás zeptat  zda nevíte kdy se prováděla rekonstrukce železniční vlečky do cihelen v Bažantnici. Je mi 40 let a pamatuji si z dětství jenom jednu kolej  která vedla do závodu. Na historické fotografii " kde lidé přihlíží odstřelu jednoho z komínů je jich vidět více a v nezvyklém roztvětvení. Předem mnohokrát děkuji za případnou odpověď **05.
Josef Turýn 29.1.2015
Dobrý den p. Kučero ! Stále studuji vaši knihu fotek.  Jako člověk nikdy v Hodoníne nebydlící a neznající ho  stále přemýšlím na tímto : je to pěkné město či ne ? Z vašich fotek to nevyplývá. Našel jsem si o Hodonínu všechno možné. Například  že tam prasoval  prezident Masaryk či Antonín Novotný. Toto ve vaší knize postrádám. Významná věc  dva prezidenti. A jen málo fotek s nimi.Neexistují ? Kde jsou nějaké soubory moravských krojovaných zábav ? Anebo to Hodonín neměl ? Kde je hodonínský kroj ?Údajně se v Hodoníně dařilo rýži.Kde jsou výsledky sklizníé a použití rýže ? A tak si leccos zjišťuji  " protože mě díky Vaší knize Hodonín velmi zaujal. Přeji pokračování na druhém dílu!
P.Vávra 17.1.2015
Dobrý den pane Kučero, jestli by Vás zajímaly fotky např. Lékarna p. Wurma, Hodonínský okruh 1937 apod. Kontaktujte mne prosím na tel. 728433765. P. Vávra
Antonín Kučera 7.1.2015
Dobrý den, pane Turýne,   jsem rád  že se Vám kniha líbí  děkuji i za Vaše připomínky a dovolím si na ně odpovědět.    Váha knihy 1.280 g je dána gramáží křídového papíru a laminovanýmí deskami  bohužel. Vážil jsem teď doma podobné knihy a všude byla váha podobná. Ale v současné době se fotografické publikace na jiném než křídovém papíře už snad ani nedají vydat.  Co se týká stejných fotografií  je to asi v deseti případech (ze 700 snímků) a důvod je jednoduchý. Není to opomenutí  je to úmysl z nutnosti. Kapitolky jsou jako samostatné celky i s fotografiemi. Bohužel  z některých míst je snímků málo  proto třeba v textu o Rychtě za radnicí je fotka této budovy. Ovšem před budovou je Hrubý most  a navíc u něj stojí socha sv. Jana Nepomuckého (zatím na jediné fotografii)  proto je stejný snímek třeba i v textu o sochách. Podobný důvod platí i v ostatních případech " prostě jiný snímek není. Takové publikace se většinou nečtou "na jeden zátah""  čtenář se občas vrací k tématu  které ho zajímá a tam si toho možná ani nevšimne.   No a k výrazům ze Slovácka? Nejsem si jistý  že právě v takové publikaci by to bylo vhodné. Osobně si ani moc nedovedu představit knihu třeba o Brně  psanou hantecem  a to mám hantec velmi rád a rád jej občas používám. Nářečné slovníky ze Slovácka existují a to je snad kapitola sama o sobě.   Takže ještě jednou díky i za připomínky  a pokud jste opravdu v Hodoníně nikdy nebyl  přijeďte se podívat  třeba se někde setkáme. "  Pěkný den Vám přeje Tonda Kučera.
Josef Turýn 7.1.2015
Dobrý den pane Kučero, autore knihy Hodonín nostalgický. Tak jsem doputoval až na tyto stránky. Jak se to stalo  ptáte se. Z města  Hodonína mi jako dodavateli přišla před vánoci  kniha o Hodonínu.Na úvod dvě kritiky : proč je kniha tak nemožně těžká? nedá se číst jinak než položená přede sebou na stole. A proč se v ní opakují stejné obrázky  některé i vícekrát ( mám fotografickou paměť).jelikož nejsem  a nikdy jsem ani v Hodoníně nebyl  nehodnotím obsah. je ale poutavý a hodně osobní. Je cítit  že město máte rád.  A ted proč píši . Jeden můj zaměstnanec je původem z jakési části města  Nesit.A říkal mi  že v tom Hodoníně jsou i specifické výrazy. Ty se mi líbily  ale v knize je postrádám.  Příklad - vždy česky a po vašem.  CIHELNA  -  TIHELŇA   LŽIČKA - UŽIČKA   CIHLA - TIHLA  CHODNÍK -KORNÍK  RYBNÍK -LAVOR  MUCHOLAPKA  -  UAPKA  SÁŇKY - KLÁŇKY .Mslím  že  použití domácích milých výrazů by knihu oživilo. Zkuste na to pamatovat při druhém vydání. Kniha se mi moc líbí a přeji vám další badatelské úspěchy.  j. Turýn 
Antonín Kučera 30.12.2014
Díky za tip, tu reportáž nebo film jsem neznal. Je to zcela jistě Sokolovna, v zajímavé souvislosti. **05
Radim 29.12.2014
Dobrý den, mám dotaz, je ve videu (odkaz níže) ve 44:16 minutě Hodonín??? Všiml jsem si toho náhodou. Zdá se mi, že je to Sokolovna. Děkuji http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10366883725-pribeh-herecky
Gasnárek Vojtěch 26.12.2014
Pane Kučero ! přeji ještě jednou  pěkný zbytek vánočních svátků a a úspěšný nový rok. Já se musím velmi ale opravdu velmi omluvit . Dostával jsem různé informace  které jsem tak dokonale popletl  že vznikl chaos. na zadní stranu fotky jsem se podíval až nyní. je mi jasné  že jste autorem  navíc si vás pamatuji z EHo  kde jste buď hrál anebo měl něco společného s p. Juračkou a Diskantem.Chtěl jsem Vám jen pomoci  sám bohužel žádné fotky Hodonína nemám. Mám váš web moc rád a chodím na něj celkem pravidelně. Omlouvám se ještě jednou a slibuji  že jaklmile se k nějaké fotce dostanu  budete první   komu ji dám.P.S. Je velmi smutné  že učitel Kučera  Váš jmenovec odmítl přispět  " protože zcela jistě nějaké fotky hodonína vlastní.
Mraz Gusta 25.12.2014
Tondo, preji krasne Vanoce, v novem roce zdravi,rodinnou pohodu a diky za hezkou knizku. Gusta Mraz, gustamraz@gmail.com
Jiří Adamec 24.12.2014
Dobrý den, pane Kučero, na vánoce jsem od rodičů dostal ještě "novotou vonící" knihu Hodonín nostalgický, Je vynikající !!! Díky za tak skvělý počin a dodatečně vám přeji vše nejlepší do nového roku **05.
Antonín Kučera 23.12.2014
Nevím, proč mně nevěříte, podívejte se na zadní stranu knihy, je tam fotografie, ze které poznáte, že nejde o Vašeho učitele. Znám jej velmi dobře, před časem jsem s ním o fotografiích dokonce hovořil a odmítl něco poskytnout. Pokuste se uvěřit, že jsem publikaci i texty sestavoval já. Ostatně  proč myslíte  že se publikace jmenuje stejně jako tento web " tedy "Hodonín nostalgický..."?
Gasnárek Vojtěch 23.12.2014
Upřesňuji mou informaci a zároveň se omlouvám. Kniha opravdu vyšla, ale měl jste pravdu, Vydalo ji město Hodonín a sestavil ji Antonín Kučera, můj učitel ze základní  školy. Knihu jsem  si prohlédl a uvědomil si, že  on měl dříve ty fotografické sklony a zájem o historii. Obraťte se tedy na něj, určitě se s ním dá domluvit a rozšíříte si portfolio pro tento krásný web. Nevím, zda jste z Hodonína, ale učitel Kučera je dost známý. Při posledním srazu před m12 lety nám ukazoval , že bydlí v rohovém domě na hlavní křižovatce. Ještě jednou se omlouvám a přeji Vám hezké svátky a zároveň i veselý Silvestr a Nový rok, plný pohody.
Antonín Kučera 22.12.2014
Dobrý den, díky za informaci, zeptám se v Knihkupectví u paní Dvořákové.  "Ještě jednou díky a pěkné Vánoce **01"""
Gasnárek Vojtěch 21.12.2014
Ne, to není kniha vydaná městem Hodonín. Alespoň tak jsem informován. Je to kniha vydaná nějakým velkým sběratelem pohlednic , ,kde je cca 12.000 snímků měst. Okresu Hodonín se má týkat asi  tisícovka z nich. takže jsem si tipl, že  třeba těch 700 by tam bylo.
Antonín Kučera 21.12.2014
Dobrý den, nevím, zda jsem Vás pochopil správně. Knihu vydalo Město Hodonín a dával jsem ji dohromady já, za přispění cca 200 přispěvatelů, kteří dali k dispozici fotografie ze svých archívů. 
Gasnárek Vojtěch 20.12.2014
Dozvěděl jsem se, že vyšla kniha o Hodonínu. Možná, kdyby jste si ji zakoupil a získal copyrigt, přibylo by Vám do sbírky nějakých 700 fotek. S copyrightem bych vám pomohl.
Filípek Josef 5.12.2014
Dozvěděl jsem se od známého,že někdo z Německa hledá někoho s mím příjmením.Mám tam sestřenici Magdu rozenou Filípková nic o ní nevím.Prošli jsme celou návštěvní knihu a žádný odkaz jsme nenašli.Můžete nám prosim Vás nějak pomoc nebo poradit,kam se obrátit.Děkuji
A. Kučera 2.12.2014
Ano, ty lázně jsou tady http://www.hodonin.ic.cz/Ulice-Image-html/Morava-Lazne/MoravaLazne.html a také tady http://www.hodonin.ic.cz/Ulice-Image-html/Legionaru/Legionaru1.html **01
Rýpar 1.12.2014
http://www.hodonin.ic.cz/Ulice-Image-html/Milicova/MilicovaOLD.jpg vedle byly městské lázně, kam se chodili lidé koupat
A. Kučera 24.11.2014
To, co říkáte jsem také zvažoval, ale nakonec jsem tam dal ty letopočty, které tam jsou. Fotografie jsou datované, že jízda vpravo byla zavedena v roce 1939, je všeobecně známé, ale snímky byly pořízeny prokazatelně dřív. Nechci vyvolávat polemiku, nakonec jedná se cca o pár let, ale při intenzitě provozu v té době se jistě tak striktně na pravidla (například u které strany silnice může auto parkovat) nedbalo.  Jinak oficiálně byl pravostranný provoz na území Čech a Moravy nařízen od 6 hodin ráno 17. března 1939  ale i kdyby to nenařídili Němci  v Opatření č. 275/1938  zveřejněného ve Sb. zákonů a nařízení " se Stálý výbor NS republiky Československé usnesl na tomto opatření: „Při dopravě po veřejných silnicích a veřejných cestách jest používati pravé strany." Opatření mělo nabýt účinnosti dnem 1. května 1939....Ovšem přišli Němci" " a vše bylo jinak.
FC 24.11.2014
všechny tři snímky křižovatky označené jako z r. 1937 a1935 jsou ve skutečnosti záběry  z  pozdější  doby - po 30.1939. Automobily  tu už jezdí vpravo.
Jiří Adamec 7.10.2014
Dobrý den pane Kučero, chtěl bych Vás poprosit o poskytnutí jedné informace. Nevíte prosím " jaká je historie tzv. "křížku" na rozcestí silnic Purkyňova a k Černému mostu ? Předem díky moc za informace.**05
Staňa Veselý 21.9.2014
Ač spíše zabrán do černobílé nostalgie Hodonín, nahlédl jsem po delší době do rubriky "Hodonín po roce 2000". Všechny Tvoje barevné fotografie současného Hodonína, Toníku, jsou pěkné po estetické i dokumentační stránce. A často mají taky fór nebo tajemno, které zná jenom rodák **04. " "Díky!!!"
A. Kučera 8.9.2014
Ano, nový majitel tam usiluje o zřízení Poštovního muzea, vyměnili jsme si nedávno pár emailů. Zajímavé informace jsou i na internetu na adrese www.postahodonin.cz
Miroslav Vlašic 8.9.2014
Super nápad s tou info tabulí. Stejně tak na Masarykově náměstí vedle fary "Stará pošta". V průjezdě je tam v několika vitrínách popsána historie pošty s množstvím historických fotografií.
A. Kučera 7.9.2014
Dobrý den, ano, topol byl natolik narušený, že 17. července v noci spadl a je dobře, že nikoho nezranil. Ještě pár týdnů předtím na oslavách vodního království po něm lozily děti**21 "Na stejném místě bude umístěna tabule s fotografiemi a historií tohoto stromu. Nejstarší fotografie je z roku 1898 a již tehdy to byl poměrně urostlý krajinotvorný velikán. **05"""
Miroslav Vlašic 7.9.2014
Dobrý den, bohužel starý černý topol vedle Okresního archivu byl  ""pokácen".**09
Igor 27.8.2014
Mohli by ste zverejnit fotografie z Velkych kasarni rok1983-1985
A. Kučera 11.8.2014
Test funkčnosti
Karel Popelka 4.3.2014
Paní Filípková byla kamarátka mé babičky, Ale asi to byla její dcera. Teta k nám chodila pravidelně na návštěvy. Zdá se mi, že bydlela někde buď u Moravy nebo na Zámecké ulici. Při tom náletu zemřela při přebíhání se schovat do sklepa na Zámeckou. Prý se to stalo na Annenské. Škoda, že babička Růženka už není mezi námi. Vše by nám dala dohromady, Pokud je tam nějaká shoda zavolejte. Více hlav, více rozumu. **13Tel je 606553285
Zdeněk Formánek 2.3.2014
Jestli se nemýlím (paměť je potvora zrádná), jedná se o bufet, zvaný "Nanuk", podle toho, že se tam prvně prodával. Prodávala tam paní Pacasová, zvaná mezi námi puberťáky "Lady Peces".
Karel Popelka 1.3.2014
Vidím tady Jirku Kachtíka. Byl to náš soused na Zámecké. Omlouvám se, ale nevím jak ho najít. Proto touto cestou prosím .. Jirko ozvy se a máš ještě ty Rychlé šípy, co mi před padesáti lety táta půjčoval? Můj tel. 606553285. Děkuji karel Popelka**19
A. Kučera 27.2.2014
Takže nakonec jsem to našel, opravdu byla fotografie tak datovaná, ale to nic nemění na tom, že máte asi pravdu**04
A. Kučera 27.2.2014
Obsah webu je odvislý od toho, co se podaří od lidí nebo z jiných zdrojů sehnat a z vojenského prostředí je toho opravdu málo. Jsem rodilý Hodoňák, ale až do zrušení kasáren byla celá ta velká plocha pro nás tabu a do té doby jsem se tam vlastně ani moc nedostal. Třeba se ještě něco objeví**20
Anonín Kučera 27.2.2014
Dobrý den, díky za Váš zájem o web. S fotografií máte pravdu, nevím proč jsem si myslel, že fotografie je takto datovaná a když jsem se po Vašem upozornění podíval, už jsem ten letopočet nenašel. Omlouvám se za nepozornost a chybu, už se mně to v tom množství fotografií asi plete**09
Jiří Kachtík 26.2.2014
Dobrý den pane Kučera,dnešní foto nemůže být z roku 1935,nad obchodem za prvomájovým průvodem je na štítu napsáno SUKNA-LINOLEUM-KOBERCE-Antonín Novotný a sám jste na jedné předcházející fotografii napsal že pan Kunc měl modní obchod od roku 1932 a to v tomtéž domě.To foto musí být starší.Jinak WEB super,jako rodák z Hodonína zajímající se o historii jsem pravidelným návštěvníkem.Moc Vám děkuji.
TOm 25.2.2014
Super web, akorát mě tu chybí nějaké fota z dob fungování vojenské posádky v HO, fotky kasáren, vojáků, techniky a cvičiště
F.C. 12.2.2014
Na fotografii z 12.2. je vidět na autě Popelkově autoškoly nádrž na svitiplyn, umístěnou na nosníku za autem. Snímek asi " z  r.1944"""
jarda 10.2.2014
zhruba na úrovni nízkého paneláku za parkovištěm Maríny stál HAK(viz foto),a asi v obblasti tohoto parkoviště jsme měli volejbalové hřiště,kde jsme hráli celé prázdniny...ale to už je dávno.....
A. Kučera 7.2.2014
Dobrý den, nechci vyvolávat polemiku, ale datování fotografií je velmi obtížné, proto je uváděn letopočet v rámci možností pouze orientačně. Co se týká Krakauerova domu, že tam byla škola, je na oné stránce uvedeno, doslovně: „Roh náměstí a Nár. třídy, tzv. Krakauerův dům, na levé fotografii snad v období války, vpravo asi o něco dříve. Dříve zde byla škola, obchod zde byl asi od r.1899“. Že se zde od r. 1790 učilo je zmíněno také zde: http://www.hodonin.ic.cz/Jak_To_Bylo/Stranky/SkolaStara.html a o tom, že tam T.G.M asi dva měsíce praktikoval je zase v textu o něm. Fotografie s auty byla pohlednice takto datovaná, proto ten letopočet. Z období války je fotografií s auty relativně dost a přiznám se, že takové nádoby jsem na snímcích, které mám k dispozici, nenašel. Tím samozřejmě nechci říct, že to není pravda, tu dobu si jaksi nepamatuji, v té době mě rodiče snad neměli ještě ani v plánu…**05
F.C. 6.2.2014
Několik poznámek k fotografiím severní stranyi náměstí, na webu od 26.1.. Některé z nich nejsou z uvedených důvodů správně datovány: 1/ Budova na rohu nám. /Krakauerův  Jenčekův dům/ byla v minulosti utrakvistickou školou  kam chodil i školák  tehdy ještě Tomáš Masarik. Toto připomínala i velká pamětní tabule umístěná na štítě domu  a to v 2.polovině 30.let a potom v letech 1946-50. Určitě ne během okupace ani po r.1950. Podle toho je možné některé snímky časově zařadit. 2/ Na snímku údajně z r.1942 stojí na nám. 3 osobní auta. V tom čase už nemohla jezdit soukromá ani firemní vozidla na benzínový pohon ale byby přeinstalovány na jízdu na svitiplyn. Na střeše měly upevněny  "podélně 2 tlakové nádoby bíle natřené. Čerpací stanice svitiplynu byla v Dubňanech. Nákladní auta jezdily zase na dřevoplyn. Benzín a nafta byly výhradně pro potřeby armády. Dnes  už  málokdo  o tom ví.
Radim 6.2.2014
Děkuji moc za odpověd a za čas.
A. Kučera 5.2.2014
Dobrý den, paní Cinková, děkuji Vám i všem příznivcům webu Hodonín nostalgický, samozřejmě že pochvala a zájem potěší, ostatně lidem je to určeno a bez nich by to nemělo smysl, to bych mohl mít fotografie v šuplíku… Jen s přispěním lidí se také podařilo takové množství fotografií dát dohromady a snad zde mohu prozradit, že paní Kulíšková již před pár léty dala k dispozici velké množství snímků, které kdysi její manžel vyfotil. Spoustu míst z minulosti města si můžeme prohlédnout právě díky němu, takže ještě jednou – díky!
A. Kučera 5.2.2014
Dobrý den, Mototechna byla na Zámeckém náměstí za radnicí, viz foto http://www.hodonin.ic.cz/Ulice-Image-html/Za-Radnici/MototechnaOLD.jpg později byla další třeba na rohu ulic Měšťanská a Slavíkova.
Radim 4.2.2014
na Vašem webu jsem našel tohle...je to ono? Byla tady i MOTOTECHNA? "http://www.hodonin.ic.cz/Bazantnice/BriCapku/BriCapku4.html"""
Radim 4.2.2014
Dobrý den,"nevíte prosím kde v Hodoníně stávala Mototechna?Popřípadě nějaké foto? Děkuji moc"""
Anna Cinková 4.2.2014
Pane Kučero, dovolte abych před Vámi smekla. Výstava v regionálním centru je nádherná.Řada starších Hodoňáků stojí před krásnými starými fotografiemi řadu minut! Diskutují a dohadují se.Velké množství starých fotek měl i Mikuláš Kulíšek, zemřel, ale paní by měla bydlet na sídlišti - 1.vchod u MŠ Lužní, hned v přízemí.Měl fotky z dílen bednářů, sedlářů.....přeji do dalších let hodně úspěšných nálezů, nápadů a zdraví , kterou pro tak prospěšnou práci také potřebujete. Anna Cinková "anna.cinkovav@seznam.cz"""
Balgová Božena 22.1.2014
Dobrý večer pane Kučero,dnes jsem se dostala k zajímavým,historickým fotkám a proto Vám posílám odkaz na tyto stránky.Bohužel,neznám autora,možná jste to dokonce Vy,kdo na tyto stránky přispíval.....http://www.ak-ansichtskarten.de/ak/93-Postcards-World/9040-City-Hodonin-Goeding
Lenka Janulíková Schönová 22.1.2014
Můj tatínek hrál v Dubině, mám nějaké fotky jestli máte zájem ráda posloužím. Vaše stánky jsou super, děkuji. Lenka
Ing. Petr Nedvídek 19.1.2014
Dobrý den pane Kučero. Obdivuji člověka, jakým jste vy. Všechna čest, co jste dokázal tady vytvořit. S radostí se často vracím na tyto stránky a hledám fotky, kde jsem vyrůstal a bydlel ( na ulici Dělnický řádek). S maminkou jsme prohledali fotky a věřím, že některé se Vám budou do této úžasné nostalgické mozaiky hodit. Díky moc.**04
Vítek 18.1.2014
Pane Jardo, mě zase nejde o to, aby se takovými drobnostmi nechal pan Kučera rozptylovat. Já sem občas napíšu něco spíš proto, abych se ujistil, že je to správně. A nečekám, že na to bude reagovat pan Kučera, ale spíš někdo jiný jako třeba Vy. Protože s ním můžu komunikovat jiným způsobem, ale pro získání názoru od jiných příznivců tohoto webu je to asi jediný možný konktakt mezi námi? Protože jinak se můžeme setkat snad jen na výstavě fotografií (třeba příští týden), ale tam se obvykle nedostanu, protože to mám do Hodonína dost daleko. Vycházím přitom zejména z toho, že tato stránka má adresu http://www.hodonin.ic.cz/Diskuze.html a zdála se mi proto vhodná i pro diskuzi mezi příznivci.  Ale většina lidí včetně pana Kučery to chápe zjevně jinak - jako klasickou návštěvní knihu na výstavě. A to respektuji a proto sem píšu jen velmi vyjímečně. Mimochodem  originál fotografie z r. 1886 jsem předal již před lety paní Sýkorové do Muzea právě proto " že mi to tenkrát doporučil pan Kučera.
Vítek 18.1.2014
Dovolím si jen drobnou (a snad i zbytečnou) poznámku k fotografii http://www.hodonin.ic.cz/Bazantnice/BratriCapku/PracakStavba.jpg . Momentálně je tam Úřad práce, ale tenkrát to stavěli jako druhou budovu Velkomoravské banky, která pak po pár letech zkrachovala.
Iva Herzanová 11.1.2014
  Dobrý den,měla bych prosbu ,pokud by se někde našly fotografie ulice Horní Valy z roků od 1963-1970 .Babička tam měla domek,kde jsme vyrůstali.děkuji :)
Tomáš S. 29.12.2013
Dobrý den,  Dívat se na fotky a poznávat místa je úžasné. Jen mi chybí nějaké fotky z ulice Sc. Viatora a sám je nemůžu nikde sehnat.  "Přeji vše nejlepší do Nového roku!
A. Kučera 20.11.2013
Dobrý den, díky za Váš zájem o web Hodonín nostalgický. Manželé Vavrysovi a Dubina jsou velmi krátce připomenuti tady:  http://www.hodonin.ic.cz/ZiliVHodonine/ZiliVHodonine.html ale samozřejmě máte pravdu  o Duběnce či Dubině jinde není zmínka. Folklór je zde zatím pozapomenut obecně a město Hodonín bylo v minulosti jistě i v této oblasti docela aktivní. Pokusím se dát dohromady nějaké materiály a sestavit o folklóru něco podobného stránce " věnované hodonínským kapelám. Díky za tip!**05
Božena Valentová, rozená Brand 19.11.2013
Od roku 1971 žiji v Praze a stále se mně stýská. Jsem ráda, že mohu touto cestou zavzpomínat na svoje mládí. Moc mě ale mrzí, že tam není zmínka o folklorním souboru "Dubina" pod vedením manželů Vavrysových, byla jsem členkou a tento soubor šířil radost a jméno Hodonína ve světě.
Jiří Adamec 22.10.2013
Dobrý den pane Kučero, mnohokrát děkuji za novou fotku interiéru někdejší obecní nemocnice na ulici Horní Plesová. Tak tuhle fotku jsem ještě nikdy neviděl ! Je to opravdová vzácnost. Kdybych někde něco zajímavého našel, určitě Vám dám vědět. Už jsem prohrabával u babičky fotografie, bohužel jsem tam nic zajímavého z historického Hodonína nenašel. **05
A. Kučera 20.9.2013
Dobrý den, bohužel, žádné snímky původního vzhledu této nemocnice nemám. Shodou okolností jsem se tam minulý týden motal s fotoaparátem a díval se, jaký tvar měla původní okna. Byla úzká a vysoká, původní dobře patrné překlady byly nahrazeny širšími a byla tam vestavěna trojdílná okna. Rozměr původních oken se dá celkem dobře vysledovat z boční strany od ulice Polní, kde jsou původní okna kompletně zazděna.     Třeba se ještě nějaká fotografie objeví **05**21 Dovolím si současně odpovědět i panu Prudkému  protože situace je podobná - nemám k dispozici fotografie  a samozřejmě budu rád a dám je ihned na web  pokud se něco objeví**21**21**21      Děkuji Vám všem za přízeň a zájem  který věnujete minulosti našeho města a dovolím si po delší době připomenout:     NEMÁTE V ŠUPLÍKU FOTOGRAFIE ČI MATERIÁLY O NAŠEM MĚSTĚ  KTERÉ BY JINÉ MOHLY ZAJÍMAT A ČEASEM S NEJVĚTŠÍ PRAVDĚPODOBNOSTÍ NENÁVRATNĚ ZMIZÍ**20 POKUD ANO  OZVĚTE SE PROSÍM.  "Zdraví Vás Tonda Kučera**04
Jiří Adamec 19.9.2013
Dobrý den, chtěl bych se Vás pane Kučero zeptat  zda se nedochovala nějaká fotografie ze slavnostního otevření obecní nemocnice (pozdější mateřské školy) na Horní Plesové v květnu 1903 nebo alespoň fotografii této budovy z období dvacátých nebo třicátých let minulého století. Předem děkuji za odpověď.**05
Jiří Prudký 16.9.2013
Prosím o pár fotek cihlářských domků na ul Brněnská. Žila tam moje maminka Anděla Válková a já jsem tam často trávil prázdniny u babičky Ludmily Válkové.  Hned za domkem jsme si chodili hrát do hliníku. Na to se  nedá zapomenout
RadekHanke 7.8.2013
Díky autorovi za krásné fotky a připomenutí mého rodiště. Rád vzpomínám na krásných 19 let v Hodoníně, již přes dvacet let bydlím na střední Moravě,ale nikdy na Hodonín nezapomenu.**04
Boris Zeman 28.7.2013
Prima zmýlená. Tedy co se týká příjmení. Je to sice silně od věci, ale doufám, že si mně nikdo nesplete se současným prezidentem. Jen tak pro odlehčení. Jinak web je fantastický, ale to už se opakuji po mnohých.
Antonín Kučera 9.7.2013
Dobrý den, pane Vláčile, není to sice podstatné, ale nejsem ani „Ryby-drůbež“, i když nynějšího majitele znám a pamatuji si i na jeho dědu, zakladatele firmy. Jak je vidět, Kučerů je v Hodoníně povícero, je to poměrně časté jméno, ovšem zakladatel pozdější firmy „Ryby-drůbež“ byl Emil. Pocházel z Hustopečí a původně byl řezník a uzenář. V Hodoníně působil od roku 1922, od roku 1925 podnikal na náměstí a nynější dům postavil v roce 1939. Pokud vím, Antonína v rodině neměli, následovali Vladimírové. Naše rodina nepochází z Hodonína, i když jsem hodonínský rodák, ale to také není asi zrovna důležité.
Petr Vláčil 6.7.2013
Po vyjasnění jména Kučera se velice omlouvám. Vy  jste Kučera , bývalý obchod Ryby- Drůbež. Tak to je opravdu trapas, protože jste svůj dům hezky vyspravil a má opravdu úroveň. Mohl by jste napsat historii tohoto domu, o kterém mi povídal dědeček, že to bylo původně řeznictví Kučera. Ale  to Vy jistě přesně a lépe víte, takže docela se těším na tuto historku. Zároveň se omlouvám za tykání, protože jsem si myslel, že jste Kučera, můj učitel ze základky. 
Petr Vláčil 5.7.2013
Mrzí mě, že se k tomu bohužel zprzněnému domu nehlásíte. Učil jste mě před léty a proto Vás velmi dobře znám,. Kučero a tykání bylo mezi námi ve třídě běžné. Pokud jste se rozhodl zapírat a maskovat se je vidět, že se stydíte .A to je dobré znamení. Doufám a v podstatě se modlím za to, aby jste ty ošklivé věci sundal a zase obnovil krásu domu. A nebylo by na oslavu této události, napsal historii tohoto domu. Domu rohového na hlavní křižovatce. Přeji hezký den.
Antonín Kučera 4.7.2013
Vážený pane, dovolím si opakovat věc, která tady byla již několikrát řečena. S A. Kučerou, který vlastní dům na křižovatce, nemám nic společného a co se týká reklam, souhlasím s Vámi, ani mně se ten dům nelíbí, tak jako Vám. Jinak ale web je volné pole a pokud Vám tato stránka vadí, je to jednoduché, nic za to neplatíte, a nic Vás přece nenutí tuto stránku navštěvovat, tak jak kterékoliv jiné weby. JInak si dovoluji Vám navrhnout případně setkání.
Petr Vláčil 3.7.2013
Kučero ! Četl jsem si Tvoje výplody o hodonínských domech. Nevím ,kde bereš čas, zabývat se takovými hloupostmi,  o které  většina běžných občanů ani nestojí. Ti se totiž musí otáčet, aby se uživili..Já bych věděl o lepší náplni. Vezmi si žebřík a odmontuj ty strašidelné reklamy , kterými jsi polepil dům přímo v epicentru dění, na hlavní křižovatce. To je dům komedianta bez vkusu a zábran. A po odmontování věnuj zbytek času svým starým fotkám domů a najdi jednu, která jek s prominutím zaplácaná jako tvůj dům. A o tom může být tvůj další blábol buď ve Slovácku anebo někde na obskurní stránce netu.
Stan 27.6.2013
Po práci zasloužený odpočinek**03 ,Toníku, upřímně přeje "Staňa"""
Josef Dáňa 26.5.2013
Fotka "Někde na polní" zobrazuje garáž pana Mikuše, uprostřed je domek paní Kynclové a vpravo domek manželů Hojových, kdo bydlel úplně napravo už se nepamatuji. Jde o č. p. cca 34 až 38. My jsme bydleli na Polní 40.
Jarda 23.5.2013
Pane Vítku,nejde o to,zda si někdo pamatuje na přístřešek před mlýnem(vidíte a já zrovna ano-byl dřevěný se střechou tuším s eternitem,jednou jsem se po něj schoval před deštěm,když jsme se spolužákem mířili k jeho dědovi Ivičičovi,který bydlel v uličce za mlýnem,zezadu proti tribuně stadionu),ale o to zda jsou Vaše přesné technické připomínky vhodné do této Knihy návštěv.asi byste je směřovat muzejním pracovníkům či odborníkům přes historii města.Myslím,že odebíráte panu Kučerovi zbytečně hodně času,musí-li Vám odborně odpovídat,namísto věnování se své zálibě,která nás všechny tak hodně těší.
Alena 18.5.2013
Dobrý den, neznal někdo ANNU FILIPKOVOU zahynula při náletu 1944 "tenkrát jí bylo 23 let .Byla narozená v Brně Děkuji."""
A. Kučera 18.5.2013
Přiznám se, že mně taková polemika nejen nebaví, ale občas i dost zdržuje, přesto jsem dal sem  http://www.hodonin.ic.cz/Images/Svejcarna.html odkaz s mapou z roku 1953  kde se pokouším vysvětlit  proč na současné fotografii je dopravník vlevo  i když si stále myslím  že to není to nejpodstatnější.   Prosím  nerad bych vyvolal k takové prkotině diskuzi  jistě bychom si mohli najít zajímavější téma " kterému bychom se mohli věnovat.
Vít Zachodil 18.5.2013
Vážený pane Kučero, velmi se Vám omlouvám za nedorozumění, které jsem způsobil. Jde mi především o kvalitu než o kvantitu a když vidím vlevo na fotce cesty z Nesytu šikmý dopravník z elektrárny, tak se mi nezdá, že by zrovna tato fotka byla pořízena někde jinde než mezi Tabákovou továrnou a elektrárnou. Ale uznávám, že má snaha o pomoc při řešení takových nepodstatných detailů byla opravdu přehnaná. Už Vás s tím nebudu obtěžovat. Chtěl jsem Vám to poslat e-mailem, ale myslím, že tahle má veřejná omluva bude lepší. 
Vítek 18.5.2013
Já vím, jakou tady pan Kučera odvádí skvělou práci a že to není jednoduché. Jen chci, aby to bylo ještě o něco lepší. Panu Kučerovi jsem už poslal pár fotek zejména historických (nejstarší cca z r. 1886 tady visí už asi 3 roky), ale i pár současných. Ale přesto si myslím, že by některé fotky měly mít lepší současnost, jako třeba tahle: původní: http://www.hodonin.ic.cz/Ulice-Image-html/RedlichovyMlyny/RedlichovyMlynyPoRoce1903a.jpg současná: http://www.hodonin.ic.cz/Ulice-Image-html/RedlichovyMlyny/tnRedlichovyMlynyPoRoce1903aNEW.jpg nová: http://imageshack.us/photo/my-images/197/20102012005.jpg Tahle část budovy archivu v levé části snímku má pořád úplně stejnou střechu  stejnou výšku i šířku  stejné členění fasády i vchod na stejném místě jako budova na původní fotografii. Jediné  co se na ní ta těch 100 let změnilo  je rozložení oken a přistavěli k ní další budovu. Vlevo od ní je dost místa na původní mlýn - když se ty fotky upraví na stejnou velikost a vyhořelý mlýn se z původní fotky vyřízne  tak se na tu novou fotku krásně vejde. V místech  kde stojí modré auto  je na původním snímku dřevěná konstrukce. Tam byl přístřešek před Sýpkou " pod který zajížděly povozy a překládání zrna tak mohlo probíhat i za deště. Ale to už si nejspíš nikdo nepamatuje?
VT 11.5.2013
Pane Vítku jsem na těchto stránkách každý den. Všichni máme radost z toho co pan Kučera dělá a nikdo neřeší 135m jako Vy. Trochu se nad sebou zamyslete asi to není tak jednoduché jak si to představujete
A. Kučera 11.5.2013
Dobrý den, obávám se, že jsem Vás opět nepochopil, bohužel.  "Fotka "Cesta z Nesyta" o které se zmiňujete"  je o půl kilometru jinde  než ji umisťujete Vy ji  byla totiž pořízena kousek za Franklovou koželužnou a se současnou cestou k Nesytu nemá už nic společného. Parkoviště EHO je nejpřesnější možné místo  kam je možné se vzhledem k oplocení dostat  ale myslím si  že nemá význam to takto řešit. Ten plot je za Franklovou koželužnou a cesta vedla okolo sochy sv. Anny za KD EHO. Fotograf ZCELA JISTĚ nestál tam  kde píšete Vy. Na internetu nejsou zdaleka všechny fotografie které mám k dispozici  až na výjimky vycházím z porovnání více snímků a s nejlepší vůlí hledám  kde to bylo. Samozřejmě  všichni jsme chybující... **15 Ovšem přiznám se  že takové téma bych raději řešil formou emailu  než zde v knize " obzvlášť když na sebe máme kontakt.
Vítek 11.5.2013
Jde jen o to, zda byste někdy vyměnil nějakou současnou fotku za jinou cizí, která by byla přece jen přesnější či z lepšího směru. Např.: původní: http://www.hodonin.ic.cz/Ulice-Image-html/Svejcarna/CestazNesytuMM.jpg  současná: http://www.hodonin.ic.cz/Ulice-Image-html/Svejcarna/tnCestazNesytuMMNEW.jpg nová: http://imageshack.us/photo/my-images/835/31122012v.jpg   (věž kostela je nad úplně stejným plotem  brána vpravo na stejném místě a pod stejným úhlem " fotograf stál mezi oběma přejezdy a měl asi 5m po pravé ruce plechovou čekárnu "Hodonín - zastávka") "Ale vím  že to nejspíš neuděláte " protože je s tím moc práce a na těch současných fotkách a jejich správném směru zas až tak moc nezáleží.
A. Kučera 28.4.2013
Není tam rozestavěná tribuna, ale boudy s nářadím, s tribunou, která později byla postavena u sýpky, to nemá nic společného. Ano, současnost by měla být přesněji focena z nynejších kurtů, ale jde přece hlavně o ukázku místa, kde a jak to vypadalo. Fotograf zcela jistě nestál na místě, které označujete, ale mnohem blíž ke vstupní bráně, důležitá je pozice mostu do Rybář a Jánošíkova ulice, ale to jsem Vám psal již minulý týden v emailu. Není podstatné, kde přesně jsem stál při focení já, snažil jsem se Vám již dříve vysvětlit, že současný pohled je přidáván spíše pro obecné připomenutí místa pokud někdo nepozná místo z původní fotografie. Pokud bych hledal na metr stejné místo kde stál fotograf kdysi, musel bych se také zabývat ohniskovými vzdálenostmi objektivů, rozměry negativů a podobnými věcmi a přiznám se, ža na to nemám čas. Možná někdy jindy, až nebude co přidávat, ale to jsem Vám psal už dříve také. Ta mnou pořízená fotografie je tam to nejmíň podstatné...
Vítek 28.4.2013
Jen malé upřesnění k poslední fotografii na Stadionu Sokola - http://www.hodonin.ic.cz/Ulice-Image-html/StadionSokola/VRybarichNaHristi.jpg . Je tam vidět rozestavěná tribuna a ta byla vyfocena zezadu, protože věž kostela na náměstí je za levým sloupem brány - tzn. z míst, kde jsou dnes tenisové kurty. Fotka ze současnosti http://www.hodonin.ic.cz/Ulice-Image-html/StadionSokola/tnSokolskySlet1930NEW.jpg je z jiného místa a spíš směrem ke kostelu v Husově ulici - viz mapa s nákresem http://www.mapy.cz/s/6Zrw . Asi to není třeba měnit, když je to obojí na stejném stadionu, jen je to zhruba o 135 m jinde oproti původní fotografii a fotka ze současnosti je téměř kolmo na původní směr focení. Kdoví, jak by to asi vypadalo v současnosti z těch tenisových kurtů?
František 25.4.2013
Jedním slovem paráda. Díky
lukáš 23.4.2013
máte velmi peknu stránku o vašom meste. Ešte aj teraz je vaše mesto velmi pekne, centrum je pekne a popri morave u jezu je nádherne. Dalej vám musím pochváliť vaše ženy a dievčatá. **01**04.Skrátka mesta Hodonín má svoju tajuplnu atmosferu...**03
Zdenek Duran 3.4.2013
**01Toniku po delsi dobe jsem navstivil tvoje stranky a zase si uvedomil jak ten cas nezadrzitelne leti a nase okoli se meni. Je to od tebe mile ze svuj volny cas venujes nasemu mestu a jeho obcanum. Za to ti patri velky dik.
jiřina valdova 30.3.2013
Tak jsem si zase zavzpomínala, a je to krásné pohlazení po duši. Ta stará kovárna na Polní ulici a celý ten náš konec polní jaké tam byly naše hry v mládí. Moc děkuji i tomu kdo ty fotografie udělal.  **05
Stanley 27.3.2013
hodoníně..hřgbitov..azd...Vážený pane Petře Vníku že píšete hrubky  to mi ani tak nevadí, ale že si na těchto webstránkách chcete udělat pokoutný obchod mě přímo sere...(omlouvám se všem za tento výraz). Ve svém volnu  dělám na třech webech jako asdministrátor a za tohle by jste měl u mě trvalý BAN (Banned).
Látal Stanislav 26.3.2013
Rád se sem vracím. Jsem sice 56 ročník a svá nej.léta jsem prožil v Bažantnici,ale na klukovská léta 6Otých let nelze zapomenout. Děkuji Vám za tyto stránky, 
L.M 18.3.2013
BOŽÍÍÍ skvělá stránka hje moc hezká krásná grfika mooc hezky stvárněná ten kdo to dělal je boooreeec ! :D**01**16
Petr Vník 5.3.2013
Vím, kde se nalézal v hodoníně zcela tajný hřgbitov. Je starý 250 let a dnes po něm neštěkne ani pes. Mám fotky, výpisy z matrik azd. Prodám tyto fotky a dokumenty za rozumnou cenu.
A. Kučera 23.2.2013
Dobrý den, samozřejmě máte pravdu, chybička se vloudí **15. Trochu jsem to hledal, protože jsem nejprve nevěděl, co těmi zrušenými ulicemi myslíte, ale nakonec jsem to našel. Špatně byla přiřazena současná fotografie, opraveno je to zde http://www.hodonin.ic.cz/Ulice-Image-html/Blahoslavova/Blahoslavova.html . Díky
Alena B. 23.2.2013
Sekce zrušené ulice máte špatnou fotku ze současnosti - roh ulice Horní Valy a Očovský řádek a ulice Polní - sem nepatří foto dnešní polikliniky, ale foto vchod kulturní dům a terasa restaurace. Viz níže tři děti na zahradě. Dalším vodítkem je stará studna, která je stále na svém místě.
F.C. 21.2.2013
Pamětníci pamatují, že v 50.letech byla oproti pomníku TGM umístěna tabule s hanopisem. Po setmění  byla osvětlena reflektorem. Instaloval ji ředitel "Masarykova" muzea.Uváděli se"  v něm zločiny TGM :dal střílet do dělníků  financoval atentátna V.I.Lenina atd.V minulých desetiletích nebylo zdobení pomníku úředně zakázáno  ale bylo rovněž nežádoucí.Květy občané pokládali tajně.
Vladimír Šindar 26.1.2013
Ahoj Tondo,to je opravdu konec Lůční ulice o tom nepochybuj,já jsem tam vyrůstal.Dál už vedla cesta na Mrkotálky kolem lůk.Po levé straně jak se šlo na Mrkotálky o trochu dál dříve se ukládál popel.Dále při cestě byla další kaplička a od ní směrem k Očovu hráz.A na proti kapličky přes cestu byval pan Zedníček klempíř.
Zdeněk 25.1.2013
Vybombardované domy jsou na křižovatce ulic Merhautova - Havlíčkova, pravá fotografie (nepravidelně umístěná okna patrového domu vpravo). Domy jsou dnes patrové.
JH 24.1.2013
Na ulici P. Veselého stávala školka Tatry která byla opravena původní dům mohl vypadat jinak. Střecha na škole a komíny sů stejné jak na foto starých fotkách ZŠ. JH
A. KUčera 24.1.2013
Dobrý večer a díky za tip**05
A. Kučera 24.1.2013
Dobrý večer, zřejmě máte pravdu, kolejí jsem si nevšiml a přiznám se, že mně to ani nenapadlo**15
A. Kučera 24.1.2013
Dobrý den, pokud by střecha vzadu byla škola, měla by zřejmě platit levá fotografie, ale jsou tady asi ještě další rébusy. Na ulici Pravoslava Veselého mezi Brandlovou a Mír. náměstím nemá žádný dům rovnou štítovou zeď. Navíc tato ulice je z části vidět zde http://www.hodonin.ic.cz/Valka/BrandlovaJanackovaRoh/BrandlovaJanackovaROH.html a domy naproti ulice G. Preisové se nezdají být rozbité**09 Ale jinak se to vše zdá opravdu OK**05
A. Kučera 24.1.2013
Díky za upřesnění, tam jsem to původně situoval, J. Freilachová byla moje spolužačka...**01
F.C. 24.1.2013
Snímek s kloboučníkem p. Svobodou nemůže být z Hodonína, neboť středem ulice vedou kolejnice, zřejmě tramvajové a mezi nimi jsou uloženy dlaždice- kočičí hlavy- takový byl úzus.Jedná se o snímek z některého většího města.
Vladimír Šindar 24.1.2013
Ahoj Tondo,to je opravdu konec Lůční ulice tam bydleli Frejlachovi,kousek od nich jsem bydlel u dědy. ahoj Šindar Vladimír"
Josef Hierman 24.1.2013
Podle mě je to křižovatka Janáčkova G. Prajsové.Dům v zadu je na ulici P. Veselého v zadu komíny ZŠ na míráku.
Vladimír Šindar 21.1.2013
to je konec Lůční ulice.Od rohu asi 20m směr k Očovu byla kaplička.Dnes když se jede ke Kauflandu tak po pravé straně je už jen skruž po ní.
A. Kučera 16.1.2013
Díky za upozornění, samozřejmě je to "Blahoslavka", proto je taky na této straně. Při přidávání fotografií jsem to zmastil. Chybička se vloudí.**15 Díky!**04
Zdeněk Formánek 16.1.2013
Myslím, že jde o cestu z Mrkotálek k Cikánce, někde v místě, kde je dnes ulice Perunská a ústí na ni spojka z ulice Purkyňovy. Lesík vpravo sousedí s rybníčkem a dnes je z něj park. Samozřejmě je to odhad bez záruky paměť je nespolehlivá. Přes mail se nepodařilo odeslat proto jsem použil tuto cestuS pozdravem Zdeněk Formánek."
Vlasta 15.1.2013
Ahoj Tondo,na snímku z 28.12.je mylně uvedený název ulice Brandlova.Poslední snímek je určitě ulice Blahoslavova.Na snímku dům vlevo patřil p.Košuličovi,v domě uprostřed byla dříve mlékárna a vpravo bydleli Fricovi.Díky za vše,co děláš,protože je to velmi záslužná práce pro další generace.**05
Vlastimila 10.1.2013
Magická hranice 100 000 návštěníků Vašeho webu překonána.Gratu-  luji pane Kučero.Do dalších 100 000 přeji ještě mnoho fotografií.  Díky za to co pro nás děláte. " Zdravím V.N.**04**
Josef junior 10.1.2013
No sláva a na počitadle jsou nuly a jedna jednička, takže na jedničku a jede se dál.Hodně radosti z další práce Tondo přeje Josef.
Josef junior fotograf 1.1.2013
Snad se vše v dobré obrátí, i když jedinou jistotou je fotka papírová.Bude ještě stotisící návštěvník současného webu?
jarda 28.12.2012
na cesty lokálkou také vzpomínám.hlavně ale pořádní překvapení,když jsem s ní jel poprvé po vojně a lístky cvakal průvodčí-můj,ještě před pár lety,profesor  z gymnasia,vyhozený během stranou prováděných  prověrkových čistek.
F.C. 13.12.2012
Vzpomínám, jak jsme často jezdívali lokálkou do Holíče. Při cestě zpět jsme vystupovali na zastávce na  Salajce. Strojvůdce vlak nezastavoval, jen přibrzdil a my jsme za pomoci průvodčího z vagonu povyskakovali. Dnes je to asi nemyslitelné.
Mirek-důchodce 2.12.2012
To nemá jedinou chybu a při mém zamyšlení nad každou fotkou to ani nemám šanci do konce svého života prohlédnout.
Jožo 15.11.2012
Bezva**01
Kolda 25.9.2012
Tondo, nech ty fotografie vydat knižně!
Jiří Kohút ( dříve Mírové nám. 22.9.2012
Velmi působivé, rád na Hodonín  vzpomínám! :-) KohutJ@seznam.cz
Mojmír Motalík Seifertova 2 Ho 21.9.2012
Je to nádherné až magické ,všechny ty fotografie a vzpomínky !!!!  Děláte to opravdu vkusně a z pohledu historie vskutku náramně! Přeju Vám i Vašim spolupracovníkům mnoho úspěchů! (nejsem odsud  "takže Vám nejsem schopný  dávat vědomosti o Hodoníně("
Vladimír Javornický 19.9.2012
Tondo jsi borec, když se na to všechno dívám tak prožívám znova mládí. Jen tak dál a zkus něco ze sportu. Amera
Mirek Havlík 10.9.2012
Zdravím, dávám na vědomí: http://www.fotohistorie.cz/
Staňa 3.9.2012
Tondo, líbí se mně Tvoje inovativita ve tomto  excelentním webu a pojem "dřívější současnost" v Tvém pojetí je krásný termín.**01 " "P.S. "Kde zítra již znamená včera" je také z této kategorie :-)) ""Díky!!"""
Jiří Adamec 21.8.2012
Dobrý den, mnohokrát děkuji za zajímavou informaci. Moje prababička se jmenovala Emílie Vařeková a bydlela kousek od bufetu, takřka naproti restaurace Morava. Byl to druhý baráček zkraje. Bydlela tam až do roku 1993, kdy byly všechny domečky zbourány a ona se přestěhovala do poschoďového domu na Nádražním řádku, kde ani ne rok poté zemřela. Na nové bydlení si hold nemohla již zvyknout. S pozdravem Jiří Adamec**05
Antonín Kučera 20.8.2012
Pan Hierman doplnil k obchodu paní Matýskové i další informace: Paní Matýsková se vdávala v roce 1932  v roce 1934 se narodila dcera Věra. Obchod mohl byt podle její druhé dcery Jarmily otevřen v roce 1935-36. Po roce 1948 byl obchod nějakou dobu prázdný " potom tam měly bufet potraviny Hodonín. **04
Jiří Adamec 17.8.2012
Děkuji za odpověď. Pamatuji si, že ve druhé polovině sedmdesátých let jsem si tam s mojí prababičkou občas chodil něco kupovat. Prababička bydlela nedaleko od bufetu. Téměř naproti Moravy.**04
Antonín Kučera 17.8.2012
Dobrý den, snažil jsem se zjistit nějaké podrobnosti v dokumentaci, kterou mám a zatím jsem nic nenašel. Fotografii jsem dostal od příznivce webu, který uvádí pouze to, že Matýskovi vlastnili zdejší obchod do roku 1948, potom tam byl bufet a Matýskovi dům prodali v roce 1959. V adresáři města Hodonína z roku 1924 jsem jméno Matýsek nebo Matýsková vůbec neobjevil, pokud se něco najde, doplním to na stránku s fotografií zmiňovaného obchodu.
Jiří Adamec 14. 8. 2012 15:16
Dobrý den, pane Kučero, chtěl jsem Vás poprosit o jednu informaci. Bufet naproti restaurace Morava na rohu ulic Měš?anská a Marxova byl někdejší obchod paní Matýskové. Právě jsem to zjistil na vašem webu. Nevíte prosím, kdy vznikl ? Nemùžu to nikde najít.
Magda 1. 8. 2012 22:21 Pane Kučera,jste super,je fajn se podívat na své rodiče za mlada. Maminka v Lednových mužích(Jana Holubová,roz.Hořínková) a otec muzikant a bohém J.Holub,ve skupině Diskant,Interval atd.... jen tak dál,a? se máme na co kouknout. S pozdravem Magda**04